Dodání zboží
Zboží, které je skladem, doručujeme standardně do druhého dne přímo k Vám domů (při objednání do 17.00).
Víkendové doručení je realizováno při objednání v pátek do 15:10 (Česká pošta) nebo 15:40 (PPL).
Zboží Vám můžeme doručit těmito způsoby:
- Českou poštou - balíkem do ruky, balíkem na poštu (doručení probíhá od 8:00 do 18:00 + ve vybraných místech až 21:00)
- Kurýrní službou DPD nebo PPL - (doručení probíhá od 8:00 do 18:00 + ve vybraných místech až 21:00)
- Osobním převzetím u nás (HRADEC KRÁLOVÉ, CHVALETICE) - VÍCE ZDE
- Doručením speciálním kurýrem po Hradci Králové
V den doručení zásilky, Vám bude zaslána SMS s přibližným časem doručení a kontaktem na řidiče.
Časté otázky:
1. Jak zjistím, kde se zásilka nachází?
Stav zásilky můžete zjistit na stránkách vybraného dopravce - Česká pošta ZDE, PPL ZDE, DPD ZDE. Ke zjištění stavu zásilky budete potřebovat její číslo, které od nás obdržíte emailem v den odeslání zásilky. V případě, že jej neobdržíte, nebojte se nás o něj požádat pomocí kontaktního formuláře nebo na telefonu +420 739 678 208.
2. Zásilka je poškozená
Při převzetí zásilky je samozřejmě nutné provést základní kontrolu balíčku (zda není viditelně poškozený, otevřený) a v případě takového zjištění to nahlásit kurýrovi či jinému zaměstnanci přepravní služby a sepsat o poškození protokol, případně zásilku přijmout s výhradou.
V případě, že zjistíte poškození obsahu zásilky, nás okamžitě kontaktujte na telefonním čísle 739 678 208 nebo prostřednictvím kontaktního formuláře.
Platba za zboží
Platbu za zboží můžete uskutečnit těmito způsoby:
- Převodem na náš bankovní účet - platební údaje obdržíte ihned po nákupu emailem.
- Dobírkou - platbu provedete tzv. "z ruky do ruky". Za zboží zaplatíte kurýrovi při převzetí zásilky.
- V hotovosti - zboží zaplatíte v hotovosti při převzetí u nás
- Platba na fakturu - pro stálé zákazníky nabízíme možnost zboží zaplatit až po jeho dodání, se splatností až 3 týdny.
- Platba kartou - zboží můžete zaplatit kartou přes bankovní systém. Všechny platby jsou plně pojištěné.
- Platba přes PAYPAL - zboží lze zaplatit přes kreditní účet PAYPAL
Časté otázky:
1. Zboží jsem zaplatil/a, ale neobdržel/a.
V tom případě nás ihned kontaktujte přes kontaktní formulář. Můžeme si od Vás vyžádat potvrzení od platbě (mějte ho prosím připravené).