Dodání zboží

Zboží, které je skladem, doručujeme standardně do druhého dne přímo k Vám domů (při objednání do 17.00). 

Víkendové doručení je realizováno při objednání v pátek do 15:10 (Česká pošta) nebo 15:40 (PPL).

Zboží Vám můžeme doručit těmito způsoby:

- Českou poštou - balíkem do ruky, balíkem na poštu (doručení probíhá od 8:00 do 18:00 + ve vybraných místech až 21:00)

- Kurýrní službou DPD nebo PPL - (doručení probíhá od 8:00 do 18:00 + ve vybraných místech až 21:00)

- Osobním převzetím u nás (HRADEC KRÁLOVÉ, CHVALETICE) - VÍCE ZDE

- Doručením speciálním kurýrem po Hradci Králové

 

V den doručení zásilky, Vám bude zaslána SMS s přibližným časem doručení a kontaktem na řidiče.

 

Časté otázky: 

1. Jak zjistím, kde se zásilka nachází? 

Stav zásilky můžete zjistit na stránkách vybraného dopravce - Česká pošta ZDEPPL ZDEDPD ZDE. Ke zjištění stavu zásilky budete potřebovat její číslo, které od nás obdržíte emailem v den odeslání zásilky. V případě, že jej neobdržíte, nebojte se nás o něj požádat pomocí kontaktního formuláře nebo na telefonu +420 739 678 208.

2. Zásilka je poškozená

Při převzetí zásilky je samozřejmě nutné provést základní kontrolu balíčku (zda není viditelně poškozený, otevřený) a v případě takového zjištění to nahlásit kurýrovi či jinému zaměstnanci přepravní služby a sepsat o poškození protokol, případně zásilku přijmout s výhradou. 

V případě, že zjistíte poškození obsahu zásilky, nás okamžitě kontaktujte na telefonním čísle 739 678 208 nebo prostřednictvím kontaktního formuláře.

 

Platba za zboží

Platbu za zboží můžete uskutečnit těmito způsoby:

- Převodem na náš bankovní účet - platební údaje obdržíte ihned po nákupu emailem. 

- Dobírkou - platbu provedete tzv. "z ruky do ruky". Za zboží zaplatíte kurýrovi při převzetí zásilky. 

- V hotovosti - zboží zaplatíte v hotovosti při převzetí u nás

- Platba na fakturu - pro stálé zákazníky nabízíme možnost zboží zaplatit až po jeho dodání, se splatností až 3 týdny. 

- Platba kartou - zboží můžete zaplatit kartou přes bankovní systém. Všechny platby jsou plně pojištěné. 

- Platba přes PAYPAL - zboží lze zaplatit přes kreditní účet PAYPAL

 

Časté otázky: 

1. Zboží jsem zaplatil/a, ale neobdržel/a. 

V tom případě nás ihned kontaktujte přes kontaktní formulář. Můžeme si od Vás vyžádat potvrzení od platbě (mějte ho prosím připravené).