Služby nabízené k produktům

Obsah:

1. Služba PRODLOUŽENÁ ZÁRUKA

2. Služba NÁHRADA V PŘÍPADĚ POŠKOZENÍ NEBO KRÁDEŽE

3. Služba OKAMŽITÁ VÝMĚNA V PŘÍPADĚ REKLAMACE

4. Služba ZPĚTNÝ ODKUP DO 2 LET

5. Služba "60 DNŮ"

6. Služba ZÁKLADNÍ NASTAVENÍ NOTEBOOKU

 

Kupující zakoupením jakékoliv z těchto služeb stvrzuje, že si řádně přečetl níže uvedené podmínky a souhlasí s nimi. 

Podmínky služeb platné od 31. 3. 2018

Spotřebitel má možnost odstoupit od smlouvy na poskytnutí této služby (§ 1829 občanského zákoníku) do 14 dnů. 

 

 Služba PRODLOUŽENÍ ZÁRUKY

- U některých produktů nabízíme tzv. "Prodloužení záruky", tzn. bezplatný servis po dobu, kterou si kupující zvolí.

- Na tuto službu se vztahují všechna práva kupujícího, jako na běžnou záruční lhůtu, pokud zde není uvedeno jinak

- Prodloužená záruka se nevztahuje na baterie (například u mobilních telefonů, tabletů, notebooků atp..), nabíjecí adaptéry, powerbanky, záložní zdroje a jejich součástí.

- Prodloužená záruka se dále nevztahuje na snížení kapacity a výkonu baterie a bateriových komponent (powerbanky a ostatní záložní zdroje..)

- Pokud tato služba bude využita, prodávající má 35 dní (respektive 50 u nákupu na IČO) na vyřízení takové reklamace, která proběhla v době PRODLOUŽENÉ ZÁRUKY

- V době prodloužení záruky má kupující mimo opravy rovněž právo výměny zboží nebo vrácení peněz

Služba "Pojištění proti poškození či krádeži", dále jen Náhrada v případě poškození nebo krádeže Vám zaručuje, že v případě poškození či krádeži zakoupeného produktu obdržíte náhradu. 

Základní parametry služby:

Spoluúčast činí 8% v prvním roce od nákupu a 12% v druhém roce od nákupu.

Pojištění je možné zaplatit jednorázově při nákupu produktu, nebo v měsíčních splátkách.

Služba se vztahuje na nečekané události - krádež či náhodné poškození věci.

Je jedno, zda Vám věc odcizí doma nebo na společenské akci.

Pojištění se vztahuje na celý svět.

Poškozené zboží Vám buď opravíme, vyměníme a nebo Vám vrátíme peníze.

 

Službu lze zakoupit pouze s produktem. Odstoupit od zakoupené služby je možné do 14 dnů. 

 

Jak službu uplatnit?

Krádež

V případě odcizení věci nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře nebo na email info@vipel.cz.

Budeme od Vás chtít záznam od Policie ČR o nahlášení krádeže a odložení věci. 

Bude Vám poskytnuta náhrada formou nové věci (požadované zaplacení 8% nebo 12% ceny jako spoluúčast). V případě, že věc nelze nahradit novou, stejnou věcí, tak Vám bude poskytnuta náhrada v podobě finančního plnění (ze kterého se odečte 8% nebo 12% jako spoluúčast). 

Na co se služba nevztahuje? 

Služba se nevztahuje na odcizení zboží v důsledku neopatrného jednání kupujícího (například zapomenutí zboží na veřejně přístupném místě, ponechání zboží v nákupním košíku apod.). Dále se služba nevztahuje na riziková jednání kupujícího (požití omamné látky, spánek ve vlaku..). Služba se také nevztahuje na krádež z automobilu/motocyklu/kola.

 

Poškození 

V případě poškození věci nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře nebo na email info@vipel.cz.

Budeme od Vás chtít zaslání věci na naší adresu k zhodnocení poškození věci a případné opravě. 

Zboží necháme opravit v odborném nebo autorizovaném servisu. Nejčastěji se doba opravy pohybuje okolo 30 dní. U složitějších oprav, nebo zboží, jež má složitější distribuci náhradních dílů, se oprava může prodloužit až na 90 dní. 

Plněním služby při poškození věci bude oprava (za předpokladu předchozího uhrazení 8% nebo 12% z ceny opravy jako spoluúčasti). V případě, že bude oprava nemožná, bude poskytnuta nová, náhradní věc (za předpokladu předchozího uhrazení 8% nebo 12% z kupní ceny věci jako spoluúčast) a nebo vyplacení kupní ceny zboží (v tom případě bude strženo 8% nebo 12% jako spoluúčast).

Na co se služba nevztahuje? 

Služba se nevztahuje na opravy cizím servisem, na opravy kryté zákonnou zárukou, na běžné opotřebení zboží a zanedbání jeho údržby, na poškození, která nemají vliv na funkčnost produktu (praskliny, obarvení, poškrábání..), na poškození v důsledku nesprávné manipulace, instalace, opravy věci, poškození příslušenství. 

Dále se služba nevztahuje na poškození 3. osobou, zvířetem nebo živelnou pohromou. 

 

Hodnota zboží pro využívání služby

Hodnota zboží v době trvání služby je vyčíslena časovou hodnotou - časová hodnota se určuje tak, že se od kupní ceny zboží odečte 1,5 % za každý započatý měsíc od data zakoupení zboží. 

 

Procentuální sazba k plnění služby

Spoluúčast na plnění za odcizení či poškození zboží činí 8% v prvním roce platnosti služby. V druhém roce platnosti služby činí spoluúčast 12%. 

V případě využití měsíčních splátek služby se nahrazuje hodnota zboží podle počtu měsíců, které byly řádně splaceny. 

1. Placení služby méně než 6 měsíců - náhrada činí 45% z kupní ceny produktu (již započítána spoluúčast)

2. Placení služby 6 - 12 měsíců - náhrada činí 85% z kupní ceny produktu (již započítána spoluúčast)

3. Placení služby 13 - 24 měsíců - náhrada činí 95% z kupní ceny produktu (již započítána spoluúčast)

4. Placení služby déle než 24 měsíců - náhrada činí 100% z kupní ceny produktu (spoluúčast není)

 

 

Něco se porouchalo? Nechcete čekat na vyřízení reklamace? Pak můžete využít této služby - reklamovaný produkt Vám rovnou vyměníme za nový kus!

Přestože se snažíme vyřídit Vaše reklamace v co nejkratším možném termínu, někdy není možné vzhledem k dalšímu zasílání reklamovaného zboží do servisních středisek ovlivnit délku reklamace. S touto službou Vám tedy nehrozí, že byste museli být bez produktu delší dobu. 

Služba Vám garantuje okamžitou výměnu zboží v případě osobního předání na reklamaci na určeném místě, nebo zaslání nového zboží do 48 hodin od přijetí reklamace. 

V případě, že zboží vyměnit nezvládneme, vrátíme Vám za tuto službu peníze. 

Službu "Okamžitá výměna v případě reklamace" si lze zakoupit k vybraným produktům. 

Součástí služby je i služba "First you" - pokud reklamovaný produkt stále užíváte (vada není takového rozsahu, že by zapříčinila nemožnost produkt užívat) zašleme Vám nejprve nový produkt a poté vy nám zašlete vadný produkt zpět! Tuto službu lze uplatnit pouze u některých produktů. 

 

Další podmínky služby:

Tuto službu lze zakoupit přímo se zbožím, aktivní se stává po zaplacení celé částky za zboží a službu (dobírkou, převodem, hotově).

Službu lze využít po dobu trvání standardní záruky na zboží.

Služba se nevztahuje na závady, které nelze reklamovat.

Služba se nevztahuje na závady příslušenství.

Prodávající si vyhrazuje právo v rámci řešení této služby poskytnout prodávajícímu produkt lepších parametrů nebo shodných parametrů od jiného výrobce v případě, že původní produkt již není skladem. 

 

V případě jakýchkoliv dotazů nás můžete kontaktovat telefonicky nebo přes kontaktní formulář. 

Pokud patříte k těm, kteří chtějí mít stále nové produkty, určitě využijte naší služby "Zpětný odkup zboží do 2 let".

Službu je možné zakoupit k vybraným produktům a stává se aktivní v momentě zaplacení celé částky za produkt a za službu (dobírkou, hotově, převodem..)

Od služby je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dnů od jejího zakoupení. 

Jak služba funguje?

Zboží, u kterého máte zakoupenou tuto službu nám jednoduše vrátíte - osobně nebo jakoukoliv zásilkovou službou. Při vrácení osobně Vám vzniká nárok na uplatnění služby okamžitě, při vrácení přepravcem nám prosím dejte zhruba 24 hodin od doručení, než zboží vyzkoušíme. 

Při využití této služby máte možnost si vybrat, zda chcete peníze za zboží vrátit nebo chcete slevový kupón na nákup dalšího produktu u nás (výhodnější).

Výpočet částky vrácené za zboží nebo vystaveného slevového kupónu závisí na době, kdy zboží vracíte dle níže uvedených tabulek:

1. Slevový poukaz na nákup nového produktu u na www.vipel.cz (procenta z nákupní částky produktu, které Vám vrátíme v podobě slevy na nový produkt)

2. Vrácení peněz za produkt (procenta z nákupní částky produktu, která Vám vrátíme)

*Prvních 14 dní od zakoupení produktu lze odstoupit od smlouvy a vrátit zboží bez udáním důvodu s možností získat až 100% ceny. 

Procenta uvedená v tabulkách platí, pokud je produkt vrácen v celkově dobrém stavu (nese známky standardního užívání) a kompletní. V případě horšího stavu, závady na produktu, poškození či absence záručních pečetí a sérových čísel, nebo nekompletním produktu Vám nabídneme adekvátní částku. 

Službu může využít pouze spotřebitel, který jí zakoupil a není oprávněn jí převádět na 3. osoby.

Kupující zakoupením této služby stvrzuje, že si řádně přečetl výše uvedené podmínky a souhlasí s nimi. 

V případě jakýchkoliv dotazů nás můžete kontaktovat telefonicky nebo přes kontaktní formulář. 

 

Pokud kupujete zboží jako dárek neb si nejste úplně jisti, zda vybíráte správně, oceníte tuto službu, se kterou máte 60 dnů na to, abyste nám zboží vrátil/a zpět bez udání důvodu a my Vám vrátíme peníze!

Tuto službu můžete objednat s vybranými produkty. Aktivní se stává po zaplacení celé částky za zboží a za službu (hotově, dobírkou, převodem..)

Službu lze uplatnit osobně na našich pobočkách (výdejní místa, sklady), nebo zboží zaslat přepravní službou na adresu VIPEL technology s.r.o., Labská zahrada 753, 500 11 Hradec Králové. V případě zaslání přepravcem zboží řádně zabalte (dle podmínek přepravce) a pojistěte.

 

Stav zboží a podmínky uplatnění služby:

Stav 1 - Výrobek je kompletní včetně příslušenství, nebyl používán a je včetně běžně otevřeného obalu. V tomto případě Vám za produkt vrátíme celou částku, kterou jste za něj zaplatil/a (mimo částku za zakoupenou službu). 

Stav 2 - Výrobek splňuje požadavky stavu 1, ale je bez originálního obalu nebo je obal značně poškozený. V tom případě Vám při vrácení ceny produktu snížíme vrácenou částku o 5%. 

Stav 3 - Výrobek nese známky užívání; je nekompletní; opotřebovaný; poškozený; štítek se sériovým číslem je poškozený nebo stržený; záruční pečeť je poškozena nebo chybí; nebo stav spotřebního materiálu není stejný, jako při prodeji. V tomto případě Vám nabídneme zpětný odkup zboží za sníženou cenu.

Stav 4 - Výrobek je značně poškozený nebo nekompletní. V tomto případě Vám nabídneme zpětný odkup zboží za sníženou cenu, poukázku se slevou na další zboží nebo 0,- Kč.

V případě, že kupující splní výše uvedené podmínky, vrátíme mu bez zbytečného odkladu částku za zboží, na kterou má dle výše uvedeného nárok.

Částku vyplatíme nejpozději 21 dnů od převzetí zboží převodem na uvedený účet.

Služba "Základní nastavení notebooku"

Službu lze zakoupit společně s notebookem. 

 

Dělení služby:

1. Základní nastavení (+ openOffice, Antivir)

Provedeme za Vás první spuštění a základní nastavení notebooku. V ceně služby je instalace kancelářského software openOFFICE a antiviru pro základní ochranu Vašich dat a prohlížení internetu. 

 

2. Rozšířené nastavení (+ MS OFFICE, antivir)

Provedeme za Vás první spuštění a základní nastavení notebooku. V ceně služby je instalace kancelářského software Microsoft Office pro jednotlivce, na 1 rok a antiviru pro základní ochranu Vašich dat a prohlížení internetu. 

 

Zakoupením služby se prodlužuje doba dodání notebooku o 1-2 dny.